25.04.2019

360e-com wspiera sprzedaż marki ORSAY na niemieckim rynku.

360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.

Marka 360e-com funkcjonuje na rynku od września 2018 r. Powstała poprzez połączenie spółek niezależnych Clickonometrics i ConversionLabs. Oferuje kompleksową usługę na polskim rynku w zakresie retargetingu. Działania polegają na ratowaniu sprzedaży w e commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych.

Z firmą ORSAY spółka współpracowała za pośrednictwem Conversion Labs od 2017 r., zapewniając kompleksową obsługę w zakresie email retargetingu. Udana współpraca zaowocowała decyzją o przetestowaniu nowej usługi display retargetingu. Testy na polskim rynku zakończyły się sukcesem. 360e-com rozpoczął działania na innych rynkach europejskich. Rynek niemiecki okazał się najbardziej podatny na kampanię.

– Pomimo krótkiego okresu działań dla ORSAY na europejskich rynkach oraz nieustannej konieczności optymalizacji parametrów kampanii, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Dotychczasowe wyniki znacząco przekroczyły nasze oczekiwania i w dalszym ciągu bardzo dynamicznie rosną – mówi Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Conversion Labs, a teraz 360e-com. Nasze dotychczasowe działania przynoszą pozytywne efekty. Dlatego z pełnym zaufaniem powierzyliśmy spółce działania remarketingowe na pozostałych rynkach europejskich, w których ORSAY sprzedaje swoją kolekcję ubrań – mówi Agnieszka Kozak, E-commerce Manager ORSAY.