8.04.2019

360e-com – nowa spółka na Polskim rynku wspierająca sprzedaż w e-commerce.

Grupa ClickAd, poprzez spółki zależne Clickonometrics i ConversionLabs oraz Arteria S.A., przez Mazowiecki Inkubator technologiczny, utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce – 360e-com. Spółka powstała w lutym br. Oferuje klientom jedyną w swoim rodzaju, kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting.

360e-com to marka funkcjonująca na rynku od września 2018 r., pod którą Clickonometics i ConversionLabs oferowały usługi omnichannel retargetingu. Dynamiczny rozwój oraz pozyskanie inwestora branżowego, przyczyniło się do podjęcia decyzji o utworzeniu samodzielnego podmiotu. 360e-com jest spadkobiercą doświadczeń oraz technologii, zarówno działającej od 2012 r. Clickonometrics, jak i działającej od 2017 r. Conversion Labs. W wyniku przeprowadzonych zmian kapitałowych, nowo powstała spółka stała się właścicielem wszystkich praw kontraktów i technologii Clickonometrics oraz przejęła 100% udziałów w spółce Conversion Labs. Działania te przyczyniły się do możliwości zaoferowania klientom unikalnej usługi Omnichannel Retargeting, dającej możliwość ratowania sprzedaży w e-commerce za pośrednictwem zarówno kampanii banerowych, jak i mailingowych. To jedyna tego typu kompleksowa usługa na polskim rynku w zakresie retargetingu.

– Jesteśmy szczęśliwi, mogąc pochwalić się nową spółką, zwłaszcza, że oferuje ona swoim klientom unikalne na rynku polskim usługi. Nasze zakładane plany biznesowe na wrzesień 2019 r już zostały zrealizowane. To wielki sukces, z którego jesteśmy dumni. Jesteśmy przekonani, że 360e-com spełni oczekiwania swoich klientów – Krzysztof Łada, Prezes Zarządu 360e-com Sp. Z o.o.

Inwestorem 360e-com jest Arteria S.A. Spółka działa na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży. Oferuje rozwiązania podnoszące efektywność sprzedaży, skuteczność pozyskiwania klientów oraz zarządzania procesami operacyjnymi. Arteria dysponuje największym w Polsce, komercyjnym contact center specjalizującym się m.in. w utrzymaniu klienta i prowadzeniu infolinii. Firma, za pośrednictwem należącego do niej Mazowieckiego Inkubatora Technologicznego, zakupiła mniejszościowy udział w 360e-com.